Misja Kwazara

Naszą pasją jest dzielenie się wiedzą i odkrywanie wewnętrznego potencjału,
który umożliwia ludziom realizację ich marzeń.


Dzięki połączeniu wiedzy, doświadczenia oraz unikalnych metod pracy, osiągamy bardzo wysokie wyniki w nauczaniu fizyki i sprawiamy, że staje się ona ciekawa, zrozumiała i łatwiejsza niż przypuszczasz. Nasze kompleksowe wsparcie edukacyjne, realizowane w ramach profesjonalnych kursów, oferujemy uczniom wszystkim typów szkół i poziomów zaawansowania. Potrafimy nie tylko uczyć, ale i motywować do pracy.

Dla każdego nauczyciela wiedza ma dwa oblicza...
Z jednej strony jest wielką życiową pasją, z drugiej zaś wyzwaniem, związanym z umiejętnością skutecznego przekazywania jej innym.

Dlaczego nasz warsztat i wiedza są solidne, a zebrane doświadczenie w nauczaniu bezcenne? Ponieważ profesjonalizm potrafimy wyrazić w postaci konkretnych efektów i niepodważalnych sukcesów.

Kompetencje edukacyjne Kwazara

Kurs fizyki Kwazara jest oferowany od 2008 roku i w tym czasie został dopracowany do doskonałości!  Używamy własnych materiałów szkoleniowych, które są zawsze aktualne pod kątem wiedzy oraz wymagań programowych w  szkołach.

  • 35 lat doświadczenia w pracy dydaktycznej na poziomach szkoły podstawowej, gimnazjum, szkół średnich, zarówno publicznych, jak i prywatnych
  • praca w dedykowanych grupach o profilu matematyczno-fizycznym
  • 2005r. BRĄZOWY KRZYŻ ZASŁUGI, za wyjątkowe osiągnięcia dydaktyczne, przyznawany przez Prezydenta Rzeczypospolitej
  • 2006r. największa skuteczność w Województwie Dolnośląskim w zakresie egzaminów maturalnych (największa ilość zdających fizykę na maturze i najlepsze osiągnięte wyniki!)
  • Wyniki maturalne z fizyki prowadzonych uczniów - średnia ponad 80%! 
  • Sukcesy prowadzonych uczniów na olimpiadach i konkursach fizycznych: 22 olimpijczyków na etapie wojewódzkim
  • Autorskie publikacje z dziedziny fizyki: 8 wydanych książek, 22 artykuły w prasie ogólnopolskiej
  • Doświadczenie w prowadzeniu wsparcia kompetencyjnego dla kadry nauczycielskiej w zakresie dydaktyki fizyki